המלצות בעלי מקצוע

מתנות לאבא בן 70

אם אבא שלך ימלאו לו 70 השנה, יש לך מזל. יש הרבה מתנות נפלאות שתוכלו לקנות לו ליום המיוחד שלו. מאלבום תמונות אישי ועד חולצה מיוחדת, יש מתנה נהדרת לכל אבא. במאמר זה נדון בסוגים השונים של מתנות שהוא עשוי לאהוב וכיצד לבחור את המתנות הנכונות.

רעיונות למתנות ליום הולדת 70

יום הולדתו ה-70 של אביך הוא אירוע מיוחד. במקום לקנות לו את מתנת יום ההולדת הטיפוסית, אתה יכול לתת לו משהו מיוחד במיוחד. לדוגמה, אתה יכול לתת לו סט דקנטר בהשראת המזקקה האהובה עליו. באפשרותך גם להתאים אישית את הערכה על-ידי הוספת הערות אישיות בעלות משמעות עבורו.

עוד רעיון נהדר למתנה לאבא בן 70 הוא גריל פחמים נייד. אבות שאוהבים לבשל יאהבו את גריל הברביקיו הזה. זה גם בדרך כלל די זול. זה יכול להיות תוספת נהדרת לכל מסיבה בחצר האחורית או מפגש.

אתה יכול גם לתת לאבא שלך עיתון מקורי משנת 1941. עיתון זה יכיל ידיעות חדשותיות משנת לידתו. ניתן אפילו להציג אותו בתיבת מצגת. על העטיפה מופיע הכיתוב 'יום לזכור'. אבא שלך יאהב את המתנה הזו ובוודאי יזכור אותה עוד שנים רבות.

טיול למקום חדש הוא עוד רעיון מתנה נהדר עבור אבא שלך. המקום המושלם לחגוג יום הולדת לציון דרך הוא בעיר שהוא אוהב. לדוגמה, טיול ללאס וגאס הוא הדרך המושלמת לתת לאבא שלך לחגוג את יום הולדתו ה -70 עם הדברים האהובים עליו.

מכונת קפה רב-תכליתית היא עוד רעיון נהדר למתנה. מכונת חליטה זו יכולה גם לחלוט תה ומשקאות מיוחדים. מכונת קפה שמבשלת תה ומשקאות מיוחדים אחרים תהיה שימושית עבור אבות שאוהבים קפה ומשקאות חמים אחרים. קורא אלקטרוני יכול להיות גם רעיון מתנה טוב לאבא.
מחפשים מתנה מקורית תוכלו לבקר באתר של תן פיק מתנות לסבא בן 70 למצוא מגוון רחב של מוצרים כמתנה מקורית ביותר.

סוגי מתנות

ככל שאבא שלך מזדקן, זה יכול להיות קשה למצוא את המתנה המתאימה לו. ייתכן שתחומי העניין שלו השתנו, או שהוא גילה מחדש תחביבים ישנים. המפתח לבחירת מתנה לאבא שלך בשלב זה הוא להתחשב. המתנה צריכה להזכיר לו שאכפת לך.

מכונת קפה רב תכליתית היא מתנת יום הולדת טובה לאבא שלך. הוא יכול להכין כל מיני סוגי קפה, תה ומשקאות מיוחדים, מקרח ועד חם. ניתן אפילו להתאים אישית את הטקסט מעל התיבה כדי להוסיף מסר סנטימנטלי.

עוד מתנה נהדרת לתת לאבא שלך היא פונוגרף. גאדג'ט זה בעל מראה וינטג 'יספק צלילים מלודיים הרבה לפני הגעתם של תרמילי אוויר וטלפונים ניידים. זהו רעיון מתנה ייחודי לאב שאוהב תקליטי ויניל ואינו מתמצא במיוחד בטכנולוגיה. גרסה מודרנית יכולה להתחבר באמצעות Bluetooth, אך פונוגרף מסורתי שומר על קסם קלאסי.

אתה יכול גם להשיג לו פחית תחמושת מותאמת אישית. מתנה זו תגרום לו לחייך ולהחזיר זיכרונות מנעוריו. זה בוודאי יעלה דמעות בעיניו. זוהי מתנה מתחשבת ואחד מסוגי המתנות הטובים ביותר לאב בן 70.

עוד רעיון מתנה ייחודי לאביך הוא חולצה עם הכיתוב: "סבא הטוב ביותר אי פעם" בצורה הומוריסטית. הוא בהחלט ייהנה ללבוש את המתנה הזו, ואף גבר לא יכול לעמוד בפני מתנה עם כותרת מצחיקה.

חגיגות יום הולדת 70

חגיגת יום הולדת 70 לאב היא יום הולדת אבן דרך וראוי לחגוג אותה בסטייל. חבל לערוך מסיבת יום הולדת סטנדרטית לאבא נהדר. טיול מיוחד לבקתת דיג במונטנה הוא בחירה אידיאלית לחגיגת יום הולדת 70. ליד בוזמן, מונטנה, בקתת הדייגים של מונטנה היא גן עדן לדייגים.

תוכלו לתכנן מסיבה הכוללת את האורחים בפעילויות מהנות. תוכלו לארגן ערב ריקודים ולעודד את האורחים להתלבש בבגדי הריקוד הטובים ביותר שלהם. הפרסים צריכים להיות מצטיינים והאוכל צריך להשלים את החגיגות. ניתן גם לארגן מופע במה לחגיגות יום ההולדת.

אמנם יש הרבה חגיגות יום הולדת 70 מסורתיות, אבל לא כולם רוצים להשתתף באחת. יש אנשים שרוצים לעשות משהו הרפתקני יותר. לדוגמה, במקום לצאת לאכול, לארגן פעילות מיוחדת שתהיה מהנה לכל המשפחה. הקפידו לכלול שפע של אוכל כיפי ועוגת יום הולדת מיוחדת.

רעיון נהדר נוסף לחגיגת יום הולדת 70 הוא אלבום יום הולדת המורכב מזיכרונות מחייו של האדם. כלול מכתבים מכל הלב מחברים ובני משפחה, תמונות ואפילו שירים מנעוריו של האדם. אבא בוודאי יעריך את הסנטימנט ואת הזמן שלקח לך לזכור את יום הולדתו.

תוכן עניינים